4.1.15

H μεγάλη επιστροφή του Γιώργου Βαγιωνά στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στην Χαλκιδική

Δημήτρης Τσούφης και Ευ. Καρανάσιος οι άλλοι δυο σίγουροι, "παίζουν" μέχρι αυτή την ώρα οι άλλες δυο θέσεις του ψηφοδελτίου...

Σαν να μην πέρασε μια μέρα από τις ραγδαίες εξελίξεις που έφεραν την διαγραφή του Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας γιατί δεν ψήφισε το μνημόνιο ΙΙ αλλά και την υστέρων επιστροφή του έως ότου έρθει η οριστική του ρήξη λόγω της επιλογής ατόμων στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στην Χαλκιδική. Πλέον ο....

ιατρός Γιώργος Βαγιωνάς επιστρέφει δυναμικά μιας και μαζί του επικοινώνησε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς και λύθηκαν οι παρεξηγήσεις που υπήρξαν. Η επιλογή του Γιατρού είναι πολύ σημαντική μιας και ο ίδιος γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα την ανθρωπογεωγραφία της Χαλκιδικής και αποτελεί ισχυρό ανάχωμα σε ψήφους οι οποίοι μπορούν να κατευθυνθούν προς Χρυσή Αυγή-ΑΝΕΛ και ΣΥΡΙΖΑ. Άλλωστε η επιλογή αυτή ουσιαστικά σηματοδοτεί τη νίκη της Νέας Δημοκρατίας στην Χαλκιδική.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άσε μας ρε φίλε 80 χρονών ελεος πια!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μακρυααααα

Ανώνυμος είπε...

Έχεις να φας μαύρισμα! Δηλαδή μυαλό δε βάζει κανένας παλι τα ΚΑΠΗ θα κατεβάσετε;

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ: Χατζησταματίου-Λεμονιάδου Ελευθερία
ΘΕΜΑ: Απάντηση σε ανάρτηση
Πολύγυρος:4/01/2015

Έμεινα έκπληκτη όταν είδα την ανάρτησή που ανέφερε ότι θα είμαι υποψήφια με την Ν.Δ στις επερχόμενες εθνικές εκλογές.
Κάτι τέτοιο δεν υφίσταται, παρά του ότι μου έγινε η τιμητική πρόταση να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο.
Δυστυχώς δεν μπορώ να γνωρίζω την «πηγή» της πληροφόρησή , αλλά θέλω να πιστεύω ότι η αναφορά στο όνομά μου, χωρίς εγώ να γνωρίζω το παραμικρό, έγινε βιαστικά και παρορμητικά (από την πλευρά της «πηγής») χωρίς να υπάρχει δόλος ή οποιαδήποτε άλλη υφέρπουσα αιτία.

Το γεγονός ότι συμμετείχα στις πρόσφατες περιφερειακές εκλογές για να στηρίξω με όποιον τρόπο μπορώ τον τόπο μου που λέγεται Χαλκιδική και με τίμησαν αρκετοί συμπολίτες μου και νυν φίλοι μου, δεν σημαίνει αυτόματα ότι είμαι και υποψήφια στην επερχόμενη εθνική εκλογική αναμέτρηση.

Δεν έκρυψα και δεν θα κρύψω ούτε και τώρα, ότι είναι επιθυμία μου να προσφέρω στα τοπικά δρώμενα, από μία θέση όμως που αντικατοπτρίζει την πολυετή και θέλω να πιστεύω επιτυχημένη μου επαγγελματική δράση ,από φορείς ή φορέα που έχει σχέση με τους επιχειρηματίες και επαγγελματίες της Χαλκιδικής.

Για να επανέλθω στο λόγο της σημερινής μου επικοινωνίας μαζί σας, τονίζω για άλλη μία φορά ΟΤΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΔΩΣΑ ΘΕΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ στις προτάσεις που μου έγιναν από στελέχη της Ν.Δ ακόμη και από κεντρικό επίπεδο.

Πάρα ταύτα, δηλώνω παρούσα στα κοινά του τόπου μας από τομείς που προσφέρουν στους επαγγελματίες και επιχειρηματίες της Χαλκιδικής και παραμένω στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση.

Με εκτίμηση
Χατζησταματίου-Λεμονιάδου Ελευθερία

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν πάει να παίξει με τα εγγόνια του όπως κάνουν όλοι οι συνομήλικοί του;Άραγε πιο όφελος έχει τώρα;Είπαμε ρε παιδιά να ψηφίσουμε αλλά όχι κι έτσι....
Έτος γέννησης 1940;Πλάκα μας κάνουν;

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδια τον φλωρινη τον ξεχασατε. Τοπο στα νιατα.

Ανώνυμος είπε...

75 ΧΡΟΝΩΝ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ??? ΕΛΕΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Βρε τον άτιμο τον Βαγιωνά. Αειθαλής !!! Θα τον ψηφίσω για την αξία του.

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους. Η καλύτερη επιλογή για την Χαλκιδική. Τον ψηφίζω γιατί απέδειξε ότι το αξίζει!!!!

Ανώνυμος είπε...

Σωστή κίνηση της ΝΔ, η υποψηφιότητα Βαγιωνά.
Δεν θα ψήφιζα ΝΔ αλλά τώρα με Βαγιωνά στο ψηφοδέλτιο ....με χίλια!!!

Ανώνυμος είπε...

Πάντως αν ψάχνουμε αυτόν που κατεβαίνει χωρίς προσωπικό όφελος, τον βρήκαμε. Αν και δεν ήθελα να ψηφίσω ΝΔ τώρα σκέφτομαι σοβαρά να ψηφίσω Γιώργο Βαγιωνά.

Ανώνυμος είπε...

Αχ ρε Γιώργο τι μας κάνεις. Και ήθελα να τους μαυρίσω όλους!!! Αλλά Βαγιωνά θα το ρίξω!!!!!