12.1.15

Ανεκδοτάρα....για να πάει καλά η εβδομάδα !!!

Μια γυναίκα πηγαίνει την δεκαεπτάχρονη κόρη της στον γιατρό...

"Λοιπόν, κυρία μου, ποιο είναι το πρόβλημα;"
"Η κόρη μου, η Καιτούλα. Έχει αρχίσει να παίρνει βάρος και το πρωί έχει αναγούλες"

Ο γιατρός εξετάζει την Καιτούλα και μετά γυρίζει στη μητέρα της και λέει:
"Δεν ξέρω πως να σας το πω, κυρία μου, αλλά η Καιτούλα σας είναι έγκυος.
Περίπου 4 μηνών θα έλεγα"

Η μητέρα απορεί "Έγκυος;; Δεν είναι δυνατόν.
Η κόρη μου δεν βρέθηκε ποτέ μόνη της με άντρα . . . Έτσι δεν είναι, κούκλα μου;"

"Έτσι, μαμά. Ούτε με φίλησε άντρας ποτέ !"

Ο γιατρός γυρνάει προς το παράθυρο και μένει εκεί κοιτάζοντας έξω.

Μετά από πέντε λεπτά η μητέρα ρωτάει
"Συμβαίνει κάτι, γιατρέ;"

Και ο γιατρός "Όχι. Απλώς την τελευταία φορά που έγινε κάτι ανάλογο, ένα αστέρι φάνηκε στην
Ανατολή και από κει ήρθαν τρεις σοφοί μάγοι . . . Ε, αυτή τη φορά δεν θα το χάσω με τίποτα......"

Δεν υπάρχουν σχόλια: