8.1.15

Ο Χαλκιδικιώτης υποψήφιος στην....Β΄ Αθηνών! (ΦΩΤΟ)

Γιατί όποια πέτρα να σηκώσεις παντού υπάρχει άρωμα....Χαλκιδικής! Δείτε τον Χαλκιδικιώτη υποψήφιο στην Β΄ Αθηνών....


Δημήτρης Αδόργιαστος

Γεννήθηκα το 1964 στην Πορταριά της Χαλκιδικής.
Είμαι απόφοιτος της Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης (1990), ενώ παρακολούθησα και τα 2 πρώτα έτη στο πολιτικό τμήμα της Νομικής Αθηνών.
Υπήρξα ερασιτέχνης ποδοσφαιριστής για 16 χρόνια και αθλητής του άλματος σε μήκος.
Το 1993 μετακόμισα στην Αθήνα και εργάστηκα σαν εκπαιδευτικός σε ιδιωτικό σχολείο και κατόπιν σε δημόσια δημοτικά σχολεία.
Ταυτόχρονα από το 1996 ξεκίνησα την δική μου επιχείρηση (μέχρι και σήμερα). Η φύση της εργασίας μου με οδήγησε στο να γίνω δημόσιος ομιλητής σε θέματα motivation, management, skills.
Το 2007 ξεκίνησα να λειτουργώ (μέχρι και σήμερα) μαζί με την σύζυγο μου Μάρθα, το καλοκαιρινό πρόγραμμα ανάπτυξης συναισθηματικής νοημοσύνης για παιδιά και εφήβους «mentality village» (www.mentalityvillage.gr).
Το 2008 εκδόθηκε το βιβλίο μου «Ευφυϊα Χ2» , από τις εκδόσεις ¨Κλειδάριθμος¨.
Το 2008 εξελέγει Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας ΓΟΥΣΟΥ ΚΟΥΝΚ ΦΟΥ (επίσημη Ομοσπονδίας της ΓΓΑ). Σήμερα είμαι Γενικός Γραμματέας της Ομοσπονδίας και το περασμένο καλοκαίρι μου ανατέθηκε με ΦΕΚ ο ρόλος του διευθυντή της Σχολής Προπονητών της ΓΟΥΣΟΥ ΚΟΥΝΚ ΦΟΥ.
Το 2014 συμμετείχα σαν στιχουργός στο δίσκο του Σωκράτη Μάλαμα «Χάρτης».
Είμαι μέλος του κινήματος από τον Απρίλιο του 2011.
Εδώ και ένα χρόνο είμαι διευθυντής στο Πολιτικό Γραφείο της Βουλευτού κ. Σταυρούλα Ξουλίδου, αρμόδιος για τη Παιδεία, τον Πολιτισμό, τον Αθλητισμό και τα Θρησκεύματα.
Είμαι παντρεμένος με τη Μάρθα, η οποία είναι βρεφονηπιοκόμος και έχουμε δύο παιδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: