15.1.15

Επιστολή Γιώργου Βαγιωνά


Χαλκιδική, Ιανουάριος 2015

Αγαπητοί Χαλκιδικιώτισες και Χαλκιδικιώτες,
Στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου θα είµαι υποψήφιος Βουλευτής Χαλκιδικής µε το
ψηφοδέλτιο της Νέας Δηµοκρατίας, της παράταξης που έχω υπηρετήσει επί
δεκαετίες µε µοναδικό γνώµονα πάντα το συµφέρον του τόπου µας. Η απόφασή µου
να τεθώ και πάλι ενώπιον της κρίσης σας έρχεται σε συνέχεια της πρόσκλησης που
απηύθυνε ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαµαράς για συστράτευση στον αγώνα της
Νέας Δηµοκρατίας και την επικράτηση των φιλοευρωπαϊκών αντανακλαστικών της
ευθύνης και της αλήθειας που εκφράζει η παράταξή µας.

Δεδοµένης της κρισιµότητας της επερχόµενης εκλογικής αναµέτρησης για το µέλλον
της πατρίδας µας, αυτήν την πρόσκληση του Πρωθυπουργού δεν είχα άλλη επιλογή
από να την αποδεχθώ, καθώς αποτελεί ταυτοχρόνως για µένα και µία προσωπική
δικαίωση. Σχεδόν δυόµιση χρόνια µετά τον αποκλεισµό µου από το ψηφοδέλτιο της
παράταξης στις εκλογές του 2012 που µου στέρησε το δικαίωµα να µε κρίνουν οι
πολίτες της Χαλκιδικής, σήµερα στέκοµαι και πάλι απέναντί σας, µε την δύναµη που
µου δίνει όλα αυτά τα χρόνια η συµπαράσταση και η αγάπη σας.
Αγαπητή φίλη και φίλε,
Γνωρίζεις ότι δεν απευθύνοµαι σε σένα µε την ιδιότητα του πολιτικού. Διότι για τον
Χαλκιδικιώτη Γιώργο Βαγιωνά όλη του η προσωπική και κοινωνική υπόσταση είναι
ταυτισµένη µε τον τόπο µας, την Χαλκιδική. Έχω αποδείξει διαχρονικά ότι η
ανθρωπιά, η προσφορά, η φροντίδα, η αλήθεια και η ευθύνη δεν είναι για µένα
συνθήµατα προεκλογικού χαρακτήρα αλλά διαρκής και συνεπής στάση ζωής.
Γι' αυτό στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου ζητώ την υπεύθυνη ψήφο σου ώστε
η Χαλκιδική µας να έχει την εκπροσώπηση που της αξίζει και η Ελλάδα µας τo
ασφαλές ευρωπαϊκό µέλλον που χρειάζονται τα παιδιά µας.
Με εντιµότητα,
Γιώργος Βαγιωνάς

Δεν υπάρχουν σχόλια: