31.10.14

Εμείς τα ξύνουμε, άλλοι πλουτίζουν !

Ε! λοιπόν φίλοι μου ...

¨Ήξερα ότι σ` αυτό το – κατ` επίφασιν λεγόμενο - κράτος ΟΛΑ μπορούν να συμβούν αλλά και να μας ληστεύουν δημοσίως και εμφανώς ΔΕΝ μπορούσα να το φαντασθώ...

Μέχρι προ τινος, αγανακτούσα διότι ένα ολόκληρο….κουμαρτζίδικο σύστημα αποτελούμενο από : ΚΑΖΙΝΑ, ΛΑΧΕΙΑ ( Λαϊκό, Εθνικό, Πρωτοχρονιάτικο ) ΠΡΟΠΟ, ΤΖΟΚΕΡ, ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, ΚΙΝΟ, ΚΟΥΛΟΧΕΡΗΔΕΣ ( επανανομιμοποιήθηκαν) κ.α.π. ζει και βασιλεύει στην ψωροκώσταινα.
Τελευταίως όμως, πλημμύρισε ο τόπος ( δρόμοι, πλατείες,πεζοδρόμια, καταστήματα ΠΡΟΠΟ, ) από αμέτρητα ΞΥΣΤΑ ( ή επί το …ελληνικότερον ΣΚΡΑΤΣ. !
Πολύχρωμα, εναλλασσόμενα κάθε τόσο και…..ματαβαπτιζόμενα από :
ΜΑΓΙΚΑ ΚΕΡΑΣΙΑ σε ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΑ ΕΦΤΑΡΙΑ και απ` αυτά σε…ΑΣΣΟ και ΡΗΓΑ και 24 ΚΑΡΑΤΙΑ , τα οποία σε λίγες μέρες γίνονται ΤΥΧΕΡΑ ΦΛΟΥΡΙΑ και` ύστερα μεταμορφώνονται σε….3 στη ΣΕΙΡΑ και από κει γίνονται ΦΛΕΒΑ ΧΡΥΣΟΥ για να ..ξενογλωσσοποιηθούν σε….…..MONOPOLY !

Επειδή ( ντρέπομαι που σας το εξομολογούμε αλλά θα σκάσω αν δεν σας το πω ) και γω τα…..ξύνω κάπου κάπου αλλά ΔΕΝ κέρδισα ποτέ πάνω από 1-3 ΕΥΡΟΥΛΑΚΙΑ, ρώτησα τον ΠΡΟΠΟτζή μου χθες ο οποίος μου είπε :

«Γιατρέ, μας έχουνε ζαλίσει , ούτε και μεις που είμαστε επαγγελματίες δεν προλαβαίνουμε να καταλάβουμε ποια σύμβολα ή αριθμοί κερδίζουν - και πρόσθεσε - :
πάντως οι Έλληνες τα ξύνουν σαν…τρελοί, οι πωλήσεις ανεβαίνουν κατακόρυφα αλλά ποτέ κανένας πελάτης μας δεν κέρδισε κάποιο σημαντικό ποσό ».

Εξ`άλλου, σύμφωνα με την εφημερίδα Βήμα, η κοινοπραξία που έχει λάβει την άδεια 12ετούς παραχώρησης των κρατικών λαχείων προσελκύει μαζικά και πολυάριθμο….γυναικείο κοινό, το οποίο στην Ελλάδα απέχει από τον τζόγο.( είδατε πως τα….ξύνουν κι`οι Ελληνίδες;)
Δεν ξέρω ποιοι βρίσκονται πίσω από την χρυσοφόρα αυτή επιχείρηση ( ακούγονται τα ονόματα του Μελισσανίδη, Μπόμπολα, Κόκκαλη, Κοπελούζου) ξέρω όμως ότι ΔΕΝ άκουσα κανέναν γνωστό μου να κέρδισε ποτέ πάνω από λίγα ΕΥΡΟΥλάκια.

Ξύνουν, ξύνουν αλλά η φαγούρα συνεχίζεται !

Εγώ φίλοι μου - παρά τον κίνδυνο να …..ξανακληθώ από τον ανακριτή - πιστεύω ακράδαντα ότι πρόκειται για μεγάλη κομπίνα και γι` αυτό ΠΡΟΤΕΙΝΩ να δημοσιεύονται κάθε βδομάδα τα στοιχεία όσων κερδίζουν 10.000 ΕΥΡΩ και πάνω ( πράγμα που γίνεται σε ξένες χώρες ).

Το παραμύθι ότι ΔΕΝ ανακοινώνονται τα ονόματα δια τον φόβον…απαγωγής του τυχερού απ΄την Μαφία να το πουν αλλού .

Δρ Βλάσης Γωγούσης

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ:
Δώστε μου εμένα 500 χιλιάρικα και θ` ανεβώ με…..φουστανέλα στον Λευκό Πύργο να πετάω 5ΕΥΡΑ ! ( αν πετάξω 1000= 5,000 ΕΥΡΩ, σιγά το πράμα , χώρια που θα με πάρουν τα κανάλια διεθνώς και θα γίνω …..ακόμα πιο διάσημος απ` ότι….είμαι !).

Δεν υπάρχουν σχόλια: