27.7.14

Χαλκιδική - Γίνονται άνθρωποι τα ΓΟΜΑΡΙΑ ;;;; (ΦΩΤΟ)

....ήρθα για μπανάρα στη Χαλκιδική να 'ουμ, γιατί σαν εδώ δεν έχει ως γνωστόν...άραξα στη ξαπλώστρα, ήπια τους φρέντους μου και αποβλακώθηκα στο tablet για να κοζάρω τι παίχτηκε χτες βράδυ στα beachόμπαρα και να χαζέψω και κανα brazilian στο fb....φούμαρα τα τσιγάρα μου και φύτεψα στην άμμο τα αποτσίγαρα για να δω τι θα φυτρώσει του χρόνου.....
μετά θα φάω τα καλαμάρια και τις ψαρούκλες μου by the sea, για να βάλω και 'γω καμμιά φωτό στο fb να με καμαρώσουν τα φιλαράκια τι αλάνι που είμαι.....την Μερσεντέ θα την αράξω 'δω δίπλα, πάνω στον πεζόδρομο, για να καμαρώνω τι ζωή έχω φτιάξει, κλέβοντας την εφορία, χρόνια τώρα, σιγά μην πάω στο πάρκινγκ και περπατάω 150 μέτρα....δεν φτάνει που έρχομαι και αφήνω τα φράγκα μου, θα αφήσω τους χωριάτες να κάνουν και βόλτα στον πεζόδρομο, οι Χαλκιδικιώτες που τους κάναμε και ανθρώπους.....θα τινάξω 10 τσίπουρα και 145 μπυρόνια...και αφού με θαυμάσουν και τα παιδιά μου με τα καταπληκτικά παραδείγματα που προσφέρω, για να μου μοιάσουν, θα την κάνω λιώμας για Σαλονίκη...και όποιον πάρει ο Χάρος.....Σαλονικιός είσαι να 'ουμ.....

(Ολυμπιαδα Χαλκιδικής 27/7/2014, παραλιακός πεζόδρομος....η νοοτροπία του Ελληνάρα επισκέπτη που τόσα χρόνια πληγώνει τον τόπο του...)





πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια: