27.3.13

Μαργαρίτης Κεχαγιάς: Αυτός είναι ο ραδιοφωνικός παραγωγός που προκαλεί σάλο στη Βόρεια Ελλάδα

kehagias2
Ο Μαργαρίτης δεν είναι απλά ένας ραδιοφωνικός παραγωγός… Μια βόλτα στον σταθμό καθώς κάνει εκπομπή θα σας πείσει. Αρκούδια και δώρα έχουν κατακλείσει τον ΖΟΟ, καθώς οι θαυμάστριες δείχνουν καθημερινά την αγάπη τους με αυτόν τον τρόπο.
Γεννημένος στη Χαλκιδική, ο Μαργαρίτης Κεχαγιάς ξεκίνησε την πορεία του στο ραδιόφωνο και στο χώρο της μουσικής σε πολύ νεαρή ηλικία. Έχοντας τη δική του τηλεοπτική και ραδιοφωνική εκπομπή επί πέντε συναπτά έτη, αγγίζει το ζενίθ της ακροαματικότητας,
φιλοξενώντας στην εκπομπή του τα μεγαλύτερα ονόματα της ελληνικής μουσικής σκηνής.
Το 2009 τελείωσε τη σχολή δημοσιογραφίας και άρχισε να δουλεύει στα μεγαλύτερα beach bar και club της Χαλκιδικής, ενώ παράλληλα ξεκίνησε τη συνεργασία του με το Star Fm (88,2) με live εκπομπές.
Με ένα από τα πιο δυνατά φαν κλαμπ που τον ακολουθεί πιστά σε ότι και να κάνει, ο Κεχαγιάς έχει τρελάνει τους ακροατές του και έχει κάνει τα κορίτσια να φέρονται ακραία (ήδη είναι έτοιμο το τατου που θα χτυπήσει μια θαυμάστρια με το όνομά του στο χέρι της)
Όμως ο επιτυχημένος παραγωγός δεν σταματά εδώ! Θα τον συναντήσετε στα μεγαλύτερα κλαμπ της Θεσσαλονίκης να σας κρατά συντροφιά με τις μουσικές του επιλογές, αφού είναι ένας από τους πιο περιζήτητουςDJ.  Η φήμη του ξεπερνά τα όρια του νομού. Θα τον βρείτε επίσης σε Κοζάνη, Χαλκιδική, Καβάλα, Λάρισα, Βόλο, Κιλκίς και Κατερίνη να δημιουργεί πανικό στα club που παίζει μουσική!
kehagias4
Ο Μαργαρίτης κάνει άνοιγμα και στην τηλεόραση αφού ήδη έχει δεχτεί μια πολύ καλή πρόταση από μεγάλο τηλεοπτικό σταθμό της Αθήνας και ίσως τον δούμε και στον φακό πανελλαδικά. Να σημειωθεί πως επίσημα είναι και η φωνή του ΑΝΤ1 Κύπρου.
Τι άλλο θα δούμε στο μέλλον; Λογικά τα καλύτερα αφού ο Μαργαρίτης Κεχαγιάς δεν μας έχει συνηθίσει σε κάτι άλλο.





 http://oktv.gr

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχχαα ο ΑΝΤ1 Κύρπου το ξέρει ή μολίς το μάθανε στην Κύπρο κατέρευσε η οικονομία τους? ντάξ... υπάρχουν και όρια στη μπουρδολογία

NaTaSa είπε...

Εσυ αγαπητε μαθε να γραφεις πρωτα και μετα να σχολιαζεις!Παλιαλεπου!

Unknown είπε...

Ανώνυμε----ΑΣΕ ΜΑΣ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ...

Unknown είπε...

Ανώνυμε----ΑΣΕ ΜΑΣ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ...

Ανώνυμος είπε...

Τι θες μωρη νυφίτσα εσύ και θιχτηκες? μανό αλλάζετε?

Ανώνυμος είπε...

Μαθε φιλε ανωνυμε την ιστορια του Μαργαριτη και το ποσο εχει παλεψει στην ζωη του ενω εσυ καθεσαι σε ενα καναπε κ τον κραζεις ενω το ξινεις... Με την τεμπελια δεν ερχεται η επιτυχια ... Και αυτο εκανε ο Μαργαριτης ..κυνηγησε το ονειρο του .!