29.8.12


«Οικονομικά και ελληνικά», «Βέρος Ελληνας», «Γεύση από την Ελλάδα που αγαπάμε». Πρόκειται για μερικά μόνο από τα πολλά σλόγκαν που χρησιμοποιούνται πλέον στις διαφημίσεις προϊόντων και επιχειρήσεων, κυρίως στον κλάδο των καταναλωτικών ειδών, προκειμένου να τονίσουν την ελληνικότητά τους.
Οι επιχειρήσεις, τα τμήματα μάρκετινγκ και οι διαφημιστές επέδειξαν γρήγορα αντανακλαστικά και...

φρόντισαν να αξιοποιήσουν εγκαίρως τη στροφή των καταναλωτών προς τα εγχωρίως παραγόμενα προϊόντα, ενισχύοντας περισσότερο την τάση αυτή. Σε μια πίτα, μάλιστα, που διαρκώς μικραίνει, η μάχη των μεριδίων γίνεται ακόμη πιο έντονη και η εφευρετικότητα εκτιμάται ολοένα και περισσότερο.

Στο «παιχνίδι» αυτό συμμετέχουν ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις, με τις δεύτερες, μάλιστα, να υπερτονίζουν άλλοτε την εμπιστοσύνη που δείχνουν προς την ελληνική οικονομία, τη συμπαράσταση προς τους Ελληνες παραγωγούς, την προτίμηση σε ελληνικές πρώτες ύλες. Μάλιστα, παρά το γεγονός ότι εδώ και χρόνια μπορεί να έχουν έντονη παραγωγική δραστηριότητα στην Ελλάδα, τώρα επιλέγουν να διαφημίζουν αυτό ακριβώς το ελληνικό στοιχείο.

Ενα από τα πλέον χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελεί η τελευταία δημοφιλής τηλεοπτική διαφήμιση της μπίρας Amstel που παράγεται από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, εταιρεία του ολλανδικού ομίλου Heineken.

Στη διαφήμιση γίνεται λογοπαίγνιο με το όνομα Amstel και τη φράση «Αμ στέλναν τον... να φέρει τις μπίρες», έτσι ώστε να καταλήγει στην εκδοχή ότι η μπίρα μπορεί τελικά να μην οφείλει την ονομασία της στον ποταμό Αμστελ που διασχίζει το Αμστερνταμ, αλλά στην παραπάνω φράση ή στον... Αμοιράκη Στέλιο! «Φτιαγμένη τόσα χρόνια από ελληνικά χέρια, σε ελληνική γη, από ελληνικά κριθάρια, δεν μπορεί δικό μας θα είναι και το όνομα», ακούγεται η φωνή του εκφωνητή. Είχε προηγηθεί η διαφήμιση της μπίρας Αλφα, επίσης προϊόν της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας με το σλόγκαν «Γεύση από την Ελλάδα που αγαπάμε». Το επαναλανσάρισμα της μπίρας ΦΙΞ Hellas με το σλόγκαν «η αγαπημένη όλων των Ελλήνων» πριν από δύο χρόνια σχετίζεται σε μεγάλο βαθμό με τη στρατηγική μάρκετινγκ της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας που εξακολουθεί να κρατά τα σκήπτρα στην ελληνική αγορά μπίρας.

Ιδιαίτερη έμφαση στο ελληνικό στοιχείο δίνουν τον τελευταίο καιρό οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Η βορειοελλαδίτικη επιχείρηση του κλάδου «Μασούτης» έχει κεντρικό σύνθημα «Οικονομικά και ελληνικά», ενώ ο «Βερόπουλος» χρησιμοποιεί το σλόγκαν «Βέρος Ελληνας».

Στην αντίπερα όχθη οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ που ανήκουν σε ξένους ομίλους επιχειρούν να δείξουν την εμπιστοσύνη τους στα ελληνικά προϊόντα. «73 χρόνια στηρίζουμε τον Ελληνα παραγωγό» είναι το κεντρικό σύνθημα μεγάλης διαφημιστικής εκστρατείας που ξεκίνησε πριν από μερικούς μήνες από την «ΑΒ Βασιλόπουλος», εταιρεία του βελγικού ομίλου Delhaize, στο πλαίσιο της οποίας μιλούν Ελληνες παραγωγοί που συνεργάζονται με την επιχείρηση. Ηδη από πέρυσι η ΑΒ είχε εντάξει το στοιχείο της ελληνικότητας στις διαφημίσεις της.

Πρωτοβουλία για τη στήριξη των ελληνικών προϊόντων είχε ξεκινήσει λίγο πριν μεταβιβασθεί εξ ολοκλήρου στους Αφούς Μαρινόπουλους και η Carrefour-Μαρινόπουλος, πρωτοβουλία η οποία συνεχίζεται. Με σύνθημα «Αγκαλιάζουμε τα ελληνικά προϊόντα, στηρίζουμε την ντόπια παραγωγή» η εταιρεία διενεργεί διαγωνισμό καινοτομίας ελληνικού προϊόντος σε διάφορους νομούς της χώρας. Το πιο καινοτόμο προϊόν κάθε περιοχής διατίθεται προς πώληση από το δίκτυο της Carrefour-Μαρινόπουλος για έξι μήνες. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι ακόμη και η απόκτηση του συνόλου των μετοχών της επιχείρησης από την Αφοί Μαρινόπουλοι επιχειρήθηκε να προβληθεί ως επιτυχία μιας ελληνικής εταιρείας και όχι ως η αποχώρηση μιας ξένης από την πολύπαθη ελληνική αγορά.

Η Lidl από την πλευρά της προβάλλει το τελευταίο διάστημα τη στήριξή της στην ελληνική κοινωνία με το σύνθημα «Δεκαπέντε χρόνια μαζί είναι τιμή μας», καθώς και τις συνεργασίες της με Ελληνες παραγωγούς για την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Αν μη τι άλλο, έστω και αργά, καταναλωτές και επιχειρήσεις φαίνεται ότι ξανά-ανακαλύπτουν την ελληνική παραγωγή. Ή τουλάχιστον αυτό που προβάλλεται ως ελληνική παραγωγή. Αναμφίβολα είτε χρησιμοποιούνται εγχώριες πρώτες ύλες είτε αυτές εισάγονται και η μεταποίηση γίνεται στην Ελλάδα το όφελος για την εθνική οικονομία είναι σημαντικό. Οπως επίσης το όφελος είναι μεγάλο (αύξηση της απασχόλησης, φορολογικά έσοδα) ακόμη και αν μια εταιρεία με παραγωγική δραστηριότητα στην Ελλάδα δεν είναι ελληνικών συμφερόντων.

Δύο είναι τα κρίσιμα στοιχεία αυτής της ιστορίας: πρώτον, να μην πρόκειται για μία μόδα, ένα πρόσκαιρο φαινόμενο, αλλά να αποτελεί το κίνητρο για ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου. Δεύτερον, το στοιχείο της ελληνικότητας να μην χρησιμοποιείται ψευδεπίγραφα με στόχο την αύξηση των πωλήσεων μέσα από την παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού.

Προσοχή στην ετικέτα
Πλήθος παρανοήσεων έχουν προκαλέσει σκόπιμες και μη αναφορές σε δημοσιεύματα αλλά και διαφόρων φορέων σύμφωνα με τις οποίες όταν ένα προϊόν φέρει barcode με πρόθεμα 520-521 σημαίνει ότι είναι ελληνικό.

Στην πραγματικότητα τα τρία πρώτα νούμερα του barcode προσδιορίζουν τη χώρα στην οποία εκδόθηκε ο συγκεκριμένος κωδικός για λογαριασμό της ενδιαφερόμενης επιχείρησης και όχι απαραιτήτως ότι τα προϊόντα αυτά έχουν παραχθεί στην ίδια χώρα. Στην ελληνική αγορά κυκλοφορούν για παράδειγμα προϊόντα (π.χ. αρτοσκευάσματα, κατεψυγμένα ψάρια) τα οποία έχουν παρασκευασθεί στη Βουλγαρία ή έχουν αλιευθεί στον Ατλαντικό.

Ωστόσο, επειδή ο κωδικός εκδόθηκε στην Ελλάδα έχει πρόθεμα 520. Από την άλλη προϊόντα που κατασκευάζονται από ελληνική επιχείρηση φέρουν για παράδειγμα barcode με πρόθεμα 509 (Μ. Βρετανίας) ακριβώς διότι ο κωδικός εκδόθηκε στη χώρα αυτή. Προτιμότερο, λοιπόν, για τους καταναλωτές είναι να ελέγχουν τις πληροφορίες στις ετικέτες των προϊόντων προκειμένου να ενημερωθούν για τη χώρα προέλευσης.

Της Δημητρας Μανιφαβα για την καθημερινή
http://www.kala-nea.gr/archives/32961

27 σχόλια:

Μουλακάκης Ρ. είπε...

καλησπερα σας οταν το προιον παραγεται στην ελλαδα απο ελληνες με ελληνικες πρωτες υλες οπως και να λεγεται ειναι ελληνικο. π.χ η αμστελ η πρασινη η αλφα και η bios 5

Μουλακάκης Ρ. είπε...

καλησπερα σας οταν το προιον κατασκευαζεται απο ελληνες με ελληνικες πρωτες υλες στην ελλαδα τοτε λεγεται ελληνικο ανεξαρτητου ονοματος π.χ. αμστελ heineken αλφα bios 5 διαφωνειτε ?

Ανώνυμος είπε...

για μένα ελληνικό είναι κάθε προϊόν που παράγεται από έλληνες παραγωγούς στην ελλάδα καθώς και κάθε εταιρεία όπως ο ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ που ενισχύουν με τον συνεργασίες τον τόπο.

ANTREAS Μ. είπε...

συμφωνω ανωνυθμε και εφοσον η καθε αθηναικη ζυθοποιια δινει δουλεια σε συμπολιτες μου και επενδυει στην ελλαδα τοσα χρονια ναι θα την προτιμω

Pantelis Baykop. είπε...

Δικιο εχει και η αθηναικη δικιο και εμεις που ψαρωνουμε ...αντι να βαλουμε τα γελια χειροκροταμε κωμικες καταστασεις λες και εχουμε ποταμο αμστελ και δεν το ξερουμε ...και οπως πολυ σωστα αναφερεται κουβεντα για το ελληνικο κριθαρι ...μα κουβεντα ομως !!

Μουλακάκης Ρ. είπε...

καλημερα σας και καλη εβδομαδα, μια δυο ερωτησεις εχω και θα ηθελα την γνωμη σας παρακαλω, Είναι λιγότερο ελληνικά τα προϊόντα που παράγονται σε εργοστάσια και εγκαταστάσεις που λειτουργούν στην Ελλάδα, από έλληνες εργαζομένους, από ελληνικές πρώτες ύλες; Οι επενδύσεις, οι θέσεις εργασίας, η τεχνογνωσία και η προστιθέμενη αξία που προσφέρουν στην Ελλάδα δεν παίζουν κανένα ρόλο; ευχαριστω για το βημα

giorgos papagian. είπε...

ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΒΟΛΤΑ!ΑΠΛΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΚΟΒΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΕΙΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΚΟΜΗ Κ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ Η ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΨΩΜΙ ΣΕ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΣ!ΕΛΕΟΣ!!!!!

giorgos papagian. είπε...

ΑΝ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΩ ΒΟΛΤΑ!ΑΠΛΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΚΟΒΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΕΙΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΚΟΜΗ Κ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ Η ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΨΩΜΙ ΣΕ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΣ!ΕΛΕΟΣ!!!!!

Pantelis Baykop. είπε...

καλημέρα σας, ειναι ανηθικο το γεγονος οτι αρκετοι ελληνες επιχειρηματειες δεν αρκούνται σε 30-50% κέρδος αλλά θέλουν 150%-200% κέρδος. Καιρός είναι να τους πετάξουμε έξω. Προφανώς δεν πρεπει να αγοραζουμε ενα προιον επειδή μόνο και μόνο είναι ελληνικό. Θα ήταν σωστό όμως να ψάχνουμε σοβαρές ελληνικές προσπάθειες παρά να ακολουθούμε την πεπατημένη. Παραδειγματα πολλα, δειτε π.χ. της επενδυσεις της αμστελ στην βορεια ελλαδα αλλα και της μυθος δεν ειναι καλα νεα αυτα ?

Pantelis Baykop. είπε...

Το χαρτί της ελληνικότητας το παίζουν πολλές εταιρείες τον τελευταίο καιρό. Ολα είναι θέμα μάρκετινγκ. Η ύπαρξη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας αναμφίβολα κοσμεί τη χώρα μας, καθώς και ιστορία έχει και προσφέρει μερικές χιλιάδες θέσεις εργασίας.

Μουλακάκης Ρ. είπε...

η ελληνικοτητα κρινεται απο τις πραξεις και οι πραξεις δειχνουν ποιοι πραγματικα στηριζουν την ελλαδα ειτε με επενδυσεις ειτε με κοινωνικο εργο που τοσο πολυ το εχουμε αναγκη. Εταρειες οπως η αθηναικη η φριγκογκλασσ και τωρα με τα νεα δεδομενα η κοσκο δειχνου ντον δρομο της εξυγιανσης.

giorgos papagian. είπε...

αυτα για τις ξενες μπυρες φαινεται κατευθυνομενο ...δεν το καταλαβαινεις ? Πόσο ελληνικό είναι ένα προϊόν με ελληνικό όνομα που φέρνει όλες τις πρώτες ύλες του από το εξωτερικό και συσκευάζεται μερικώς στην Ελλάδα; Είναι λιγότερο ελληνικά τα προϊόντα που παράγονται σε εργοστάσια και εγκαταστάσεις που λειτουργούν στην Ελλάδα, από έλληνες εργαζομένους, από ελληνικές πρώτες ύλες; Οι επενδύσεις, οι θέσεις εργασίας, η τεχνογνωσία και η προστιθέμενη αξία που προσφέρουν στην Ελλάδα δεν παίζουν κανένα ρόλο; ετσι απλα

giorgos papagian. είπε...

καλησπερα και ευχαριστω για το βημα ελευθερου λογου. Δυστυχως το χαρτί της ελληνικότητας το παίζουν πολλές εταιρείες τον τελευταίο καιρό και καποιες το εκμεταλευονται κιολας. Ολα είναι θέμα μάρκετινγκ. Η ύπαρξη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας 50 χρόνια στην τη χώρα μας, καθώς και ιστορία έχει και προσφέρει αρκετες χιλιάδες θέσεις εργασίας και με σκοπο την παραγωγη ελληνικης μπυρας απο ελληνικο κριθαρι. Μπραβο και στην Ολυμπιακη που συνεχιζει και εκεινη τις επενδυσεις της.

Μουλακάκης Ρ. είπε...

καλημερα γιαννα και λοιποι συμφωνω απολυτα, ακομα και αυτο με το 520 δεν ειναι πραγματικοτητα. Εχω βρει προιοντα με 520 και ερχονταιθ απο κινα. Το θεμα θελει προσοχη ας ενισχυσουμε εταιρειες που μας στηριζουν δημιουργωντας νεες θεσεις εργασιας επενδυωντας εδω στην ελλαδα. Παραδειγματα πολλα νεστλε αθηναικη ζυθοποιια και αλλες. Στηριζουν την χωρα μας και με το κοινωνικο τους εργο μην το ξεχναμε αυτο.

Μουλακάκης Ρ. είπε...

Αν αγαπατε την ελλαδα μας δεν χρειαζονται μπουκοταζ και κατασκευασμενες λιστες ελληνικων προιοντων. Να ζητατε παντα αποδειξη και να προτιμαται προιοντα που κατασκευαζονται στην ελλαδα με ελληνικες πρωτες υλες. Εταιρειες με τετοιο αντικεμενο υπαρχουν πολλες. Εμεις εχουμε την δυναμη αν δεν αγορασεις π.χ. την εισαγομενη μπυρα και αγορασεις την αλφα την βεργινα την ζεος κ.α. στηριζεις την ελληνικη οικονομια μην το ξεχναμε ποτε αυτο.

Pantelis Baykop. είπε...

πολυ ενδιαφερον κουβεντα με ευστοχες αποψεις ...θα ηθελα να πω και εγω την γνωμη σχετικα. Το κυμα της ελληνικοτητας δυστυχως εχει παρασυρει εταιρειες που μας στηριζουν χρονια τωρα με την παρουσια τους. Ειναι τουλαχιστον "περιεργο" πως καποιες "ελληνόψυχες" ιστοσελίδες τονίζουν την "μοναδική" ελληνικότητα της Φιξ - σε αντίθεση, κυρίως, με το αντίπαλο δέος της πολυεθνικής Heineken/Amstel (που παρουσιάζεται ως "ξένη" κι ας έχει σχεδόν 50 χρόνια εργοστάσιο εδώ η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με αναμφισβήτητη "προστιθέμενη αξία").

Pantelis Baykop. είπε...

Η ελληνικοτητα των επενδυσεων σε ανθρωπους σε πρωτη υλη αλλα και σε συνεχη βελτιωση των συνθηκων εργασιας ειναι παραδειγματα προς μιμηση. Εχει φαγωθει μια μεριδα ανθρωπων με εταιρειες οπως η αθηναικη η νεστλε αλλα και αλλες γνωστες εταιρειες που στηριζουν την ελληνικη οικονομια χρονια τωρα.

giorgos papagian. είπε...

Τουλάχιστον να καταναλώνεις ένα προιον και να ξέρεις
οτι έχουν απασχοληθεί ΕΛΛΗΝΙΚΑ χερια !
Τι με νοιαζει αν ειναι ξενος ο ιδιοκτητης , δεν με απασχολει καθολου
Αρκει που υπάρχουν ελληνικά εργοστάσια και δουλευει κοσμος σε αυτα..

Μουλακάκης Ρ. είπε...

" σημασία έχει το πώς θα διατηρήσουμε καλά εργοστάστια στην Ελλάδα, που παίρνουν πρώτη ύλη από έλληνες αγρότες. Το αν οι ιδιοκτήτες τους ειναι ευρωπαίοι ή έλληνες που έχουν τους προσωπικούς τους λογαριασμούς σε ξένες τράπεζες, αυτό έχει μικρή διαφορά.
Το πιο σηματικό απόλα είναι πια εργοστάσια τηρούν τα δικαιωματα των εργαζομένων και διατηρούν πολλές θέσεις εργασίας."

Μουλακάκης Ρ. είπε...

ούτε μποϋκοτάζ ούτε ανεγκέφαλοι πατριωτισμοί που εξυπηρετούν συμφέροντα λίγων....για αυτό θεωρώ ότι ο καθένας ας απολαυσει την μπύρα του και αν μπορεί ας βοηθήσει την ελληνική οικονομία αγοράζοντας AMSTEL ALFA MYΤΗΟΣ κ.α.

giorgos papagian. είπε...

ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΝΑ ΣΤΡΑΦΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ , ΟΤΑΝ ΑΥΤΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΔΟΚΟΥΜΕ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΠΙΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΜΑΣ.ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΧΑΡΙΝ, Η ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΠΑΡΑΓΕΙ ΜΠΥΡΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΙΘΑΡΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΗΣ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ?

antonis makarez είπε...

Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα συγχαρητήρια για το σαιτ σας αλλά δυστυχώς έχω κάποια παράπονα. Αντί να στηρίζουμε τα προϊόντα μας και να κάνουμε όλη την Ευρώπη να τρώει και να πίνει από τα δικά μας προϊόντα εσείς τα σαμποτάρετε κιόλας λες και γεννηθήκατε σήμερα στην Ελλαδάρα μας.
Κάνοντας σαμποτάζ σε εταιρείες που αν μη τι άλλο στηρίζουν την ελληνική οικονομία με πολλούς τρόπους(θέσεις εργασίας, επενδύσεις, περιβάλλον) δεν κερδίζουμε κάτι διότι ελλοχεύει ο κίνδυνος της ανεργίας που είναι το σημαντικότερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή. Καλυτέρα θα ήταν να προτρέψουμε όλοι μαζί τις ελληνικές εταιρείες να λειτουργήσουν με παραδείγματα απτά και σημαντικά π.χ. η αθηναϊκή ζυθοποιία, με επενδύσεις στην Ελλάδα, έλληνες υπάλληλους, προσοχή στο περιβάλλον και αρκετές άλλες στοχευόμενες κινήσεις τηρουμένων των συγκυριών (κρίση). Διαφωνείτε ?

ANTREAS Μ. είπε...

Αυτοί που γράφουν τέτοιες καταγγελίες έχουν κακή πληροφόρηση, εκτός και αν έχουν κάποιο σκοπό. Μια μπύρα που λανσάρεται για ελληνική έχει ένα εργοστάσιο με 50 άτομα, που εχει φτιαχτεί μόνο και μόνο για να πάρει κρατικές επιδοτήσεις. Εχει πολλά δάνεια, που δεν θα τα γυρισεί ποτέ. Εμένα δεν με ενδιαφέρουν οι σκυλοκαβγάδες ανάμεσα στις εταιρείες παραγωγής μπύρας. Ο λόγος που μπαίνω στην κουβέντα είναι επειδή η ‘ελληνικη’ δήθεν εταιρεία με εχει φεσώσει άγρια όπως και άλλους προμηθευτές της.Μην διαφημίζετε λοιπόν τέτοιες περιπτώσεις σαν ελληνικές μπύρες. Κάποιοι άρπαξαν την ελληνικη τατυτότητα για να κάνουν μπίζνες με κατι ψευτοεργοστάσια.

Μουλακάκης Ρ. είπε...

καλησπερα, το 520 ειναι λαθος δεν ειναι ολα τα προιοντα απο ελλαδα και εχω παραδειγματα σχετικα. Επισης μοιαζει λιγο περιεργο το δημοσιευμα, διοτι Αθηναικη ζυθοποία, Maria (μισό), Βιόλες, Friesland (noynoy), Philip moriss (papastratos) έχουν την παραγωγή στην Ελλάδα. H Unilever δήλωσε ότι θα φέρει την παραγωγή ακόμα 100 κωδικών στην Ελλάδα, ενώ η Henkel σε συνεργασία με την Ρολκο ξαναφέρνει μετά από 15 χρονιά την παραγωγή των Ντιξαν + Νεοματ στην Ελλάδα.

Μουλακάκης Ρ. είπε...

ρωτω λοιπον, πως η Αθηναικη ζυθοποίια, Maria (μισό), Βιόλες, Friesland (noynoy), Philip moriss (papastratos) έχουν την παραγωγή στην Ελλάδα ? και η Unilever δήλωσε ότι θα φέρει την παραγωγή ακόμα 100 κωδικών στην Ελλάδα, ενώ η Henkel σε συνεργασία με την Ρολκο ξαναφέρνει μετά από 15 χρονιά την παραγωγή των Ντιξαν + Νεοματ στην Ελλάδα. Αυτο με το 520 μοιαζει λιγο περιεργο ....ειδικα την συγκεκριμενη χρονικη στιγμη, διαφωνειτε ?

Αλεξάνδρα Mακ. είπε...

Τουλάχιστον να καταναλώνεις ένα προιον και να ξέρεις
οτι έχουν απασχοληθεί ΕΛΛΗΝΙΚΑ χερια !
Τι με νοιαζει αν ειναι ξενος ο ιδιοκτητης , δεν με απασχολει καθολου
Αρκει που υπάρχουν ελληνικά εργοστάσια και δουλευει κοσμος σε αυτα..

giorgos papagian. είπε...

Αξίζει πάντως να πούμε ότι εταιρείες όπως η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ή η Unilever συνεχίζουν να επενδύουν , κρατούν τα εργοστάσια στην Ελλάδα και να διατηρούν τους μισθούς των εργαζομένων στα ίδια επίπεδα, παρʼ όλη την κρίση!