
Η ιδέα ξεκίνησε, έτσι απλά, από μερικά νέα παιδιά και μέσα σε λίγους μήνες έγινε πραγματικότητα με χρήματα που...
συγκεντρώθηκαν αποκλειστικά και μόνο από ιδιωτικές χορηγίες απλών πολιτών. Στόχος ήταν το αληθινό "πρόσωπο" της Ελλάδας να δεσπόζει σε ένα από τα πλέον τουριστικά και πολυσύχναστα σημεία του πλανήτη σε αντιδιαστολή με τη στρεβλή εικόνα που έχει δημιουργηθεί για τη χώρα μας το τελευταίο διάστημα στα διεθνή ΜΜΕ από εικόνες καταστροφών, βανδαλισμών, καταλήψεων, αναστολής λειτουργίας αρχαιολογικών χώρων. Εικόνων αποκρουστικών για τον μέσο εν δυνάμει ξένο επισκέπτη.
Από χθες η "φιλόξενη" και "πραγματική Ελλάδα προβάλλεται για 60 δευτερόλεπτα, ανά 4 λεπτά, 24 ώρες το 24ωρο με την παρέα των νέων παιδιών που έστησαν αυτήν την διεθνή καμπάνια να μας υπενθυμίζουν τη σημασία για τη χώρα μας να επενδύει σε αυτό που θεωρείται η προμετωπίδα της ανάπτυξης της οικονομία: τον ελληνικό τουρισμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου