Η διαφημιστική εταιρία... Colenso BBDO επιφορτίστηκε με το έργο της κατασκευής της, στα πλαίσια μιας καμπάνιας υπέρ της ασφαλούς οδήγησης Επειδή ίσως αναρωτηθείτε αν πέρασε το μήνυμα στους οδηγούς, να σας ενημερώσουμε ότι το ποσοστό θανάτων έπεσε στο 0%!!
Δεν πρόκειται για θαύμα ή κάτι τέτοιο. Η διαφημιστική πινακίδα στήθηκε στην Νέα Ζηλανδία για να τονίζει στους οδηγούς ότι πρέπει να αλλάξουν τις οδηγητικές τους συνήθειες, απεικονίζοντας το πρόσωπο ενός παιδιού που ματώνει όταν βρέχει.
κατά την διάρκεια των διακοπών του Χριστιανικού και του Εβραϊκού Πάσχα όπου και συνέβαιναν τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου