8.12.14

Ανεκδοτάρα....για να πάει καλά η εβδομάδα !!

Παντρεύτηκαν πρόσφατα από κεραυνοβόλο έρωτα και είναι ακόμα μες τα σιρόπια ....


Όμως ο Γιάννης έχει αρχίσει να πεθυμάει και τις μπαρότσαρκες που έβγαινε με
τους φίλους του. Οπότε ένα βράδυ λέει στη Mαίρη:
-Ξέρεις πιτσουνάκι μου, έλεγα να πήγαινα με το Νίκο και τον Κώστα για
καμμιά μπύρα.

Κι η Μαίρη:
-Μπύρα θέλει το σπουργιτάκι μου; Ορίστε, διάλεξε ποια προτιμάς!
κι ανοίγει το ψυγείο και νάσου μέσα καμιά δεκαριά είδη μπύρες ελληνικές
και ξένες.
-Ναι, αλλά βρε καρδουλίτσα μου, στο μπαρ με την μπύρα μας τρώμε και κάτι.

-Μεζεδάκι θέλει το σουτζουκάκι μου; Ορίστε, διάλεξε τι προτιμάς!
και του παρουσιάζει ένα δίσκο γεμάτο μεζέδες να σου πέφτουνε τα σάλια,
……Κόκαλο ο Γιάννης.

-Ναι, αλλά βρε μωράκι μου στο μπαρ όταν πίνουμε τη μπύρα μας λέμε
και καμμιά βρωμοκουβέντα!

-Βρωμοκουβέντες θέλει το μπακλαβαδάκι μου;
Πιες λοιπόν τη γαμημένη τη μπύρα σου, φάε τους γαμημένους μεζέδες σου
και κοψε τις μαλακίες γιατί δεν πρόκειται να πας πουθενά. Τό'πιασες καριόλη;

Δεν υπάρχουν σχόλια: