2.10.14

Έστειλαν ΕΝΦΙΑ σε νεκρό και ...δείτε τι έγινε

Πριν από λίγες ημέρες ήλθε ταχυδρομικώς ειδοποίηση για οφειλή ΕΝΦΙΑ στον πατέρα μου ο οποίος πέθανε το 2005 σε ηλικία...
92 ετών, για το σπίτι το οποίο μένω (γι' αυτο βρήκαν τη διεύθυνση).

Δεδομένου ότι τον ΕΝΦΙΑ για το σπίτι τον πλήρωσα εγώ ως ιδιοκτήτης, έστειλα e-mail στο ΤΑΧΙΣ για το λάθος τους. Η απάντησή τους ήταν να πάω στην εφορία για διευθέτηση του ζητήματος.

Ως νομοταγής πολίτης πήγα στην εφορία (φυσικά είχε ουρά) και η απάντηση που πήρα ήταν ότι δεν δηλώθηκε στο μητρώο της εφορίας ο θάνατος του πατέρα μου. Τους επέδειξα την δήλωση που έκανα για τελευταία φορά για τον πατέρα μου (ως αποβιώσαντα), την αλλαγή του Ε9 λόγω του θανάτου του, αλλά η απάντησή τους ήταν ότι το μητρώο είναι αυτοτελές τμήμα και θα έπρεπε να το γνωρίζω!!! ότι πρέπει να το δηλώσω και εκεί (το ότι είχα και τον αριθμό πρωτοκόλλου της εφορίας για ό,τι κατέθεσα για τον πατέρα μου δεν τους αρκούσε, παρόλο που το μητρώο είναι στο διπλανό γραφείο στην ίδια εφορία).

Το αποτέλεσμα ήταν να μου δώσουν τρία έντυπα που πρέπει να γράψω τα στοιχεία του πατέρα μου, τα δικά μου, και ευτυχώς μόνο του αδελφού μου, αφού δεν υπάρχει άλλος κληρονόμος).

Ταυτόχρονα πρέπει να τους πάω:
1. Ληξιαρχική πράξη θανάτου του πατέρα μου
2. Πιστοποιητικό πλησιεστέρων συγγενών του
3. Πιστοποιητικό περί μη δημοσίευσης διαθήκης από πρωτοδικείο και ειρηνοδικείο Πρόσφατο!!

Στο ΚΕΠ που αναγκάστηκα να πάω μου είπαν ότι όταν εκδοθεί η ληξιαρχική πράξη του θανάτου, τότε θα πρέπει να πάω με έναν μάρτυρα για να μπορώ να καταθέσω αίτηση για το πιστοποιητικό πλησιεστέρων συγγενών, και αφού μου πήραν προκαταβολικά δέκα ευρώ για τις αιτήσεις προς τις δικαστικές αρχές.

Τα πιστοποιητικά μου είπαν ότι θα είναι έτοιμα μάλλον σε μία εβδομάδα το πρώτο και σε δεκαπέντε ημέρες τα άλλα. Ζήτησα να με ενημερώσουν τηλεφωνικά, αλλά δυστυχώς μου αρνήθηκαν (δήμος Καλαμαριάς).

Ελπίζω να καταφέρω να μαζέψω όλα τα απαιτούμενα για να τα καταθέσω στη ΔΟΥ Καλαμαριάς, πρίν να στείλει το οργανωμένο ηλεκτρονικά υπουργείο τη δόση για τον ΕΝΦΙΑ του 2015 στον πατέρα μου!!!!

B.T.  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
txalia.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: