29.7.14

Επιστολή διαμαρτυρίας ασφαλισμένου στον Ο.Α.Ε.Ε στην Χαλκιδική

Ξεφτίλα με τον Ο.Α.Ε.Ε...Έτσι στηρίζει τους νέους επιχειρηματίες η χώρα μας!

Ως καινούριος επιχειρηματίας στην πρώτη μου επαφή με τον ο.α.ε.ε κατάλαβα τι πρόκειται να βιώσω στα χρόνια που θα έρθουν. Η επιχείρηση είναι προγραμματισμένο να ανοίξει τέλη Αυγούστου. Προκειμένου να πάρω άδεια μου είπαν ότι πρώτα πρέπει να...
κάνω έναρξη επαγγέλματος που σημαίνει ουσιαστικά ότι για όλο το καλοκαίρι εγώ θα πρέπει να πληρώνω ασφάλεια παρ όλο που εισοδήματα δεν έχω. Δεδομένου ότι μου είπαν πως η άδεια για να βγει χρειάζεται 3-4 μήνες δεν είχα περιθώριο για οτιδήποτε άλλο.
Έκανα λοιπόν έναρξη στις 28 Μαΐου περιμένοντας να πληρώσω τέλη Ιουλίου το δίμηνο Μάιος-Ιούνιος. Σκέφτηκα εντάξει ουσιαστικά ένας μήνας και κάτι είναι μόνο, καθ ότι ο Μάιος ήταν μόνο 3 μέρες. Βλέποντας το χαρτί που μου ήρθε πριν 2 μέρες φρίκαρα όταν κατάλαβα ότι είχε χρεωθεί και ολόκληρος ο Μάιος.


Αφού μετά από πολλές κλήσεις κατάφερα να πιάσω γραμμή στον ο.α.ε.ε. μου είπαν εντελώς εριστικά ότι και στις 30 του μήνα να έκανα έναρξη πάλι θα πιανόταν ολόκληρος ο μήνας και ότι δεν μπορούσα να κάνω κάτι γιατί αυτός είναι ο νόμος.
Και ρωτάω εγώ τώρα. Με ποια λογική πληρώνω ασφάλιση για ένα μήνα που δεν ήμουν ασφαλισμένος; Το φιλικό προς την επιχειρηματικότητα περιβάλλον που είναι;
Θα το εκτιμούσα αν κάποιος με διαφώτιζε σχετικά με το αν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό!
Υ.Γ. Να σημειώσω ότι όσο καιρό με έτρεχαν για τα χαρτιά, κάνεις στον ο.α.ε.ε. δεν μου είχε πει ότι θα μπορούσα να περιμένω 3 μέρες προκείμενου να μην πιαστεί ο Μάιος κι ενώ ήξεραν οτι η επιχείρηση δεν είναι σε λειτουργία και θα άνοιγε σε 3 μήνες. Απλή παράληψη η σκόπιμη, δεν θα το μάθω ποτέ. Ένα ταμείο που πληρώνεις τόσα πολλά και παίρνεις τόσα λίγα. Απλά κατάντια...

Αναγνώστης

εφημερίδα Θέμα της Χαλκιδικής

Δεν υπάρχουν σχόλια: