24.4.14

Η σέξι «σφυρίχτρα» που κολάζει ποδοσφαιριστές και οπαδούς…! (ΦΩΤΟ)

1611
Ο τίτλος της πιο σέξι διαιτητή ανήκει στην Αφροδίτη Κυριακουλέα η οποία τα σαββατοκύριακα αφήνει τις γόβες για να ασχοληθεί με τη μεγάλη της αγάπη που είναι στο γήπεδο. Η 24χρονη κόλλησε το «μικρόβιο του αθλητισμού το κόλλησε από τον πατέρα της, που είναι προπονητής σε τοπικές ομάδες. Εκείνος την παρότρυνε να ασχοληθεί και εκείνη ανέλαβε να πάει ακόμα πιο…
ψηλά. Πλέον, εκτός από τηνδιαιτησία, καθημερινά ασχολείται με την γυμναστική και τον χορό.
Μιλώντας στο NEWSBOMB, είπε: «Ασχολούμαι από 8 χρονών. Έκανα πρωταθλητισμό στον στίβο στα 100 μέτρα και μάλιστα ήμουν μέσα στις τρεις καλύτερες. Ύστερα ο πατέρας μου που είναι προπονητής με παρότρυνε να ασχοληθώ με την διαιτησία, μου άρεσε και έτσι το έκανα».
Ως προς την αντίληψη ότι διαιτησία και γυναίκες είναι κάτι που δεν ταιριάζει, σχολίασε: «Φυσικά δεν συμφωνώ με αυτή την άποψη, όμως ξέρω πως πολλοί το πιστεύουν αυτό. Ακούω ειρωνικά σχόλια όπως «άντε πλύνε κανένα πιάτο» κλπ, με νευριάζουν όμως δεν ασχολούμαι. Τα περισσότερα βέβαια σχόλια που ακούω είναι σεξουαλικού περιεχομένου».
Για το αν της έχει συμβεί κανένα περίεργο συμβάν, δήλωσε: «Δυστυχώς μου έχει τύχει. Παίκτης σε αγώνα με έφτυσε, ενώ επιχείρησε να με χτυπήσει. Εγώ βέβαια για να προστατευτώ του έδωσα και κατάλαβε με το σημαιάκι».
Ακόμη τόνισε ότι δεν έχει σχέσει με κάποιον ποδοσφαιριστή: «Όχι και ούτε πρόκειται. Πολλοί παίκτες μου την έχουν «πέσει» μετά την λήξη ενός αγώνα, αλλά δεν θα έκανα ποτέ σχέση με ποδοσφαιριστή».
Τέλος, για την καθημερινότητά της, είπε: «Ο αθλητισμός είναι η ζωή μου και συνεχώς ασχολούμαι με αυτόν. Είμαιγυμνάστρια, ενώ ασχολούμαι και με τον χορό. Είμαι καθηγήτρια στη σχολή χορού του Φωκά Ευαγγελινού».
518
331
425
1215
1116

910
1311

Δεν υπάρχουν σχόλια: